Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych Klientów oraz reagując na potrzeby zmieniającego się świata, proponujemy następujące formy współpracy:
- forma klasyczna – dostarczenie dokumentów do Biura Rachunkowego osobiście przez Klienta,
- odbiór dokumentów przez pracownika Biura Rachunkowego z siedziby Klienta (do 20 km od Biura gratis),
- wysłanie dokumentów księgowych do Biura Rachunkowego kurierem,
- zeskanowanie dokumentów księgowych oraz wysłanie ich do biura emailem, DropBoxem, Google Drive, OneDrive lub inny dysk online – w tej formie współpracy biuro pracuje na kopiach dokumentów natomiast oryginały pozostają u Klienta,
- wymiana skanów dokumentów poprzez portal Biura Rachunkowego.
Dodatkowo bez względu na formę przekazywania dokumentów do Biura nasi Klienci otrzymują dostęp do portalu biura gdzie szybko i wygodnie mogą sprawdzić:
- informacje o kwotach podatków i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami przelewów,
- szczegółowe informacje o podatku dochodowym i podatku VAT,
- informacje o wynagrodzeniach pracowników,
- podsumowania miesięczne poszczególnych typów podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami.